Spot „Není klásek jako Klásek“ vznikl jako součást bakalářské práce jednoho z členů našeho týmu. Koncept je postaven na základních hodnotách vinařství Klásek (rodina, tradice, kvalita) a klade si za cíl zvýšení povědomí o značce. Má ukázat divákovi prostředí, ve kterém je vinařství situováno, proto se děj odehrává před rodinným sklepem. Hodnotu tradice a rodiny zdůrazňují herecké role, které ztvárnil i nynější majitel vinařství. Ve videu se objevuje dědeček a hospodář se svým synem.
Víno z rodinného vinařství Klásek patří ke špičce českých a moravských vín. Kromě toho je věrným partnerem a podporovatelem týmu Obrázky ze Strážnice.
Zajímavosti z natáčení
Natáčení se uskutečnilo 19. dubna 2015 v areálu vinných sklepů Plže v Petrově u Strážnice. Příprava celého konceptu včetně natáčení zabrala cca 3 týdny. Postprodukce trvala o týden méně (stříhání, úprava zvuku, vytvoření hudebního doprovodu aj). Pro umístění spotu jsme zvolili nový komunikační kanál – sociální sítě. Spot byl šířen zcela organicky a během 14 dnů oslovil přes 15.000 uživatelů Facebooku.